سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجرانی: اگر تیم امید حمایت شود به المپیک می رود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تیم ملی امید شخصیت المپیکی شدن را دارد و اگر حمایت‌های لازم از آن صورت بگیرد می‌تواند به المپیک برسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛حشمت مهاجرانی در خصوص حضور مجددش در اردوی تیم ملی امید گفت: وظیفه خودم دانستم که در اردو حاضر شوم و به حبیب کاشانی خوشامد بگویم. صادقانه بگویم که نسبت به این تیم و نفراتی که همکاری دارند احساس قلبی دارم.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: واقعا چنین نظم و انضباطی را در تیمی ندیده‌ام و جمع شدن چنین نفرات بزرگی در کادر فنی تیم ملی در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. به عنوان کسی که سرمربی تیم ملی المپیک هم بوده می‌توانم به جرات بگویم که از لحاظ نفرات، امکانات و برنامه ریزی، بهترین تیم المپیک تشکیل شده و در تیم های پایه سابقه نداشته که این شرایط فراهم شود. امیدوارم که نتیجه این تلاش‌ها و زحمات صعود به المپیک باشد.

مهاجرانی در خصوص شناخت فنی از تیم امید گفت: قطعا بعد از بازی تدارکاتی مقابل استرالیا جامع و کامل‌تر می‌توانم درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم اما، اینکه اکثر بازیکنان تیم امید در لیگ برتر شاغل هستند اتفاق مهمی است. قطعا تجربه این بازیکنان بالاست و از لحاظ امادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

وی در خصوص عوامل ناکامی بیش از چهار دهه‌ای فوتبال ایران در راهیابی به المپیک گفت: عوامل زیادی وجود دارد اما مهم‌ترین عامل این بوده که هیچ وقت به فوتبال پایه اهمیت نداده‌ایم و نمی‌دهیم و همه توجه، امکانات و بودجه را صرف تیم ملی بزرگسالان می‌کنیم. در صورتی که تیم‌های پایه آینده فوتبال ملی را می سازند و در تمامی دنیا نگاه ویژه ای به ان ها می شود.

وی افزود: برای شکستن این ناکامی باید توجه‌ ویژه‌ای به تیم امید داشته باشیم و از همه لحاظ ان را حمایت کنیم تا رفتن به المپیک که خواسته همه اهالی فوتبال است بر آورده شود.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من این تیم شخصیت المپیکی شدن را دارد و قطعا اگر حمایت لازم وجود داشته باشد می تواند به هدفی که دارد برسد و دل مردم ایران را شاد کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.