سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بازیگر نما‌ها دلیل‌ کم‌کاری خانم بازیگر

سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم‌کاری خود گفت.

سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل کم‌کاری خود اظهار داشت: نبود فیلم‌نامه خوب و مناسب، متعادل نبودن کار‌ها در سینما، استفاده کردن از بازیگر‌ها به جای بازیگران تحصیل کرده و با تجربه از دلایل کم‌کاری من است.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازیگران جوان در حال حاضر موفق نیستند، گفت: برخی از بازیگران جوان چون هدفشان در راستای بازیگری اشتباه است، موفق نیستند. بدون تحصیلات، تجربه و عشق واقعی در هیچ کاری موفقیت به دست نمی‌آید.

آقمقانی در مورد راز ماندگاری هنرمندان بیان کرد: هنرمندان ماندگار زندگی و عشقش هنرش است و برای آن تلاش می‌کند، صبر می‌کند تا نقش‌هایی را بیافریند که مخاطب نقش را احساس و با آن همذات پنداری کند. هنرمند ماندگار در قلب مخاطب‌ جای دارد اما بازیگر نما‌ها در چشم مردم.

بازیگر مجموعه «سه در چهار» در خصوص تأثیر تحصیلات آکادمیک بر موفقیت هنرمندان عنوان کرد: به طور حتم تحصیلات آکادمیک در موفقیت هنرمند تأثیر‌گذار است. بدون علم و آگاهی هیچ اثری در هیچ فعالیتی به درستی خلق نمی‌شود. نداشتن تحصیلات آکادمیک در این زمینه مثل کسی است که بدون تحصیلات پزشکی بخواهد برای بیماران نسخه تجویز کند، در حالی که چنین چیزی امکان ندارد.

وی در پایان توصیه‌ای به علاقه‌مندان بازیگری بیان کرد: اگر عشق واقعی به این حرفه دارند برای آن وقت بگذارند و با علم و آگاهی این حرفه را دنبال کنند تا ماندگار شوند، اما اگر تنها برای شهرت قصد ورود به این عرصه را دارند بهتر است زمان خود را هدر ندهند، چون راه‌های بسیاری برای مشهور شدن وجود دارد. شهرت در این حرفه ماندگار نیست چه بسیار افراد مشهوری که آمدند و رفتند اما امروز کسی آن‌ها را به یاد نمی‌آورد و در ذهن کسی نمانده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.