سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید دکتر هاشمی از بیمارستان 32 تختخوابی امام حسین(ع) شهرستان منوجان

وزیر بهداشت صبح امروز وارد شهرستان محروم منوجان واقع در جنوب غربی استان کرمان شد و از بیمارستان 32 تختخوابی امام حسین (ع) این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز پس از ورود به بندر عباس و بازدید از بیمارستان در حال احداث رودان در این استان وارد ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان محروم م‍ن‍وج‍‍ان در ف‍‍اص‍ل‍ه ۴۰۰ کی‍ل‍وم‍ت‍ری ج‍ن‍وب غربی استان کرمان شد و از بیمارستان 32 تختخوابی امام حسین (ع) در منوجان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: بیمارستان 32 تختخوابی امام حسین (ع) از ابتدای امسال به بهره برداری کامل رسیده است و در حال حاضر متخصصین رشته های مختلف در این بیمارستان به مردم ارایه خدمت می دهند.

دکتر هاشمی با تاکید بر رفع کمبودهای نیروی انسانی متخصص از جمله متخصص زنان، گفت: ظرف چند ماه آینده کمبودهای این بیمارستان مرتفع می شود.

وزیر بهداشت افزود: به رغم محروم بودن شهرستان منوجان، خدمات بهداشتی درمانی در حد نسبتا مطلوبی در این منطقه ارایه می شود و شاخص های بهداشتی درمانی در این شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار است.

بیمارستان 32 تختخوابی امام حسین (ع) منوجان در آبان ماه سال 92 افتتاح شده است و در حال حاضر دارای متخصص های جراح عمومی، اطفال، داخلی و بیهوشی است .

ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان محروم م‍ن‍وج‍‍ان در ف‍‍اص‍ل‍ه ۴۰۰ کی‍ل‍وم‍ت‍ری ج‍ن‍وب غربی استان کرمان و ۱۵۵ کیلومتری جیرفت ق‍رار گ‍رف‍ت‍ه است.

مقصد بعدی وزیر بهداشت شهرستان محروم قلعه گنج  و بازدید از مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.