سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینه تمام سوپرلیگ در هفته پنجم

شیمیدر صدرنشین شد/ نیروی زمینی با تغییر فرمانده از قعر گریخت

هفته پنجم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران با پنج دیدار به پایان رسید و با نتایجی که به دست آمد شیمیدر صدرنشین جدید سوپرلیگ شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم دیدارهای بسکتبال سوپرلیگ عصر امروز آغاز شد. در دربی تهران تیم‌های دانشگاه آزاد و شیمیدر در حکیمیه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 66 بر 56 شیمیدر به پایان رسید تا این تیم جای دانشگاه آزاد را در صدر جدول بگیرد.  

پالایش نفت آبادان در اصفهان برابر آینده‌سازان میهن به میدان رفت و شاگردان حماد سامری با برتری 84 بر 78 در این دیدار به رتبه دوم جدول رسیدند تا تنها به دلیل تفاضل گل پس از شیمیدر در جایگاه دوم قرار بگیرند.  

پتروشیمی بندرامام هم در سالن شهرک بعثت پذیرای شهرداری تبریز بود. شاگردان مهران شاهین‌طبع پس از شکست هفته پیش برابر پالایش نفت، با پیروزی 77 بر 43 به یک‌قدمی دانشگاه آزاد رسیدند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم ایستادند.  

مهم‌ترین اتفاق امروز در تالار بسکتبال آزادی افتاد. جایی که نیروی زمینی پس از 4 شکست پیاپی و در حالی که شب گذشته سعید خانی روی نیمکت این تیم جای خود را به محمدرضا اسلامی داد، موفق شد مقابل تیم شهرداری گرگان شگفتی‌ساز شود و 57 بر 55 به پیروزی برسد. شاگردان اسلامی به لطف این پیروزی از قعر جدول جدا شد و بالاتر از آینده‌سازان در رتبه نهم جدول قرار گرفت.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.