سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگيری کلاهبردار 10 ميليارد ريالی در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری يک کلاهبردار متواری که با عنوان جعلی اقدام به دریافت دسته چک از بانک های مختلف و کلاهبرداری در سطح کشور انجام داده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت: درپی وصول يک فقره نيابت قضايی از شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحيه 7 تهران بزرگ و تفويض آن از سوی بازپرسی شعبه دوم دادسرای آمل درخصوص شناسايی و دستگيری کلاهبرداری حرفه ای به هويت "رضا- ک" که با عنوان جعلی "محمد- ب" اقدام به اخذ دسته چک از بانکهای مختلف و کلاهبرداری در سطح کشور نموده است ، دستگيری وی در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل با همکاری مامورين پليس آگاهي تهران بزرگ پس از يکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی، مسير تردد اين کلاهبردار را با خودروي پرايد شخصی اش شناسايی، سپس در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهم با عنوان جعلي "محمد- ب" و با مدارک همين شخص اقدام به افتتاح حساب در سطح بانکهاي مختلف نموده ، سپس با اخذ دسته چک اقدام به کلاهبرداري وسيع و ميلياردي درسطح استان تهران و شهرستانهاي آمل، تنکابن، نوشهر و فريدونکنار کرده بود.

سرهنگ گنجيان افزود : تاکنون 7 نفر از مالباختگان از شهرستانهاي آمل، نوشهر و فريدونکنار از وي اعلام شکايت کردند که متهم در مجموع 10 ميليون تومان از اين افراد کلاهبرداری کرده است .

متهم پس از تشکيل پرونده قضايی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.

به گفته وی : به شهروندان محترم توصيه و تاکيد مي شود همواره سودجويي هاي افراد خلافکار را در نظر داشته و حساسيت بالايي در اين خصوص داشته باشند تا دچار اينگونه زيان هاي مالي نشده و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.