سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن طاهری: عمان را نباید دست‌کم گرفت

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در آستانه دیدار با تیم عمان گفت: تیم هندبال عمان را نباید دست‌کم گرفت.

محسن طاهری مربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین اردوی تیم ملی در کرواسی و تونس برگزار شد، 15 روز در کرواسی با چند تیم داخلی بازی کردیم هر چند تیم‌های قدرتمندی نبودند اما هدف ما مرور تاکتیک‌ها بود.
 با این بازی‌ها تیم از آمادگی خوبی برخوردار شد و در تورنمنت چهارجانبه تونس نیز بازیکنان را محک زدیم و سعی کردیم به انتخاب و ترکیب اصلی تیم برسیم.
امیدوارم با این ترکیب انتخاب شده در مسابقات انتخابی المپیک در قطر به نتایج مناسب مطلوبی برسیم.
وی در رابطه با نخستین دیدار تیم ملی با عمان و نبودن لژیونرها بازی‌های اول در تیم گفت: همه تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرده‌اند با هدف کسب سهمیه آمده و بیهوده نمی‌آیند.
نخستین مشکل و امتحان اصلی ما عمان است. با توجه به نبودن 2،3 لژیونر در ترکیب تیمی، مقابل عمان کار ما سخت‌تر می‌شود.
چرا که در مسابقات آسیایی نیز یکبار نتیجه را به این تیم واگذار کردیم. تیم عمان تیمی خوب، آماده و قلدر است و شوت‌زن‌های خوبی دارد.
ما باید اولین پله را محکم برداریم تا بتوانیم به پله‌های بعدی به خوبی صعود کنیم.
طاهری در خصوص نبودن سیاوشی در ترکیب دروازه‌بانان گفت: محمد سیاوشی یکی از بهترین دروازه‌بانان تیم ملی است، مسابقات قطر، مسابقات انتخابی بود که باید چند بازیکن کنار گذاشته می‌شوند. با نظر سرمربی تیم هندبال سیاوشی از ادامه همراهی تیم بازماند چرا که فقط باید 3 سنگربان به قطر اعزام می‌شد.
وی در رابطه با نبود سجاد ندری دیگر ملی‌پوش کشورمان در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: ندری دچار آسیب‌دیدگی شدیدی از ناحیه کتف بود و نمی‌توانست به علت مشکلات پزشکی تیم را همراهی کند. امیدوارم در آینده با رفع مشکلاتش در کنار تیم ملی کشورمان بماند.
در پایان مربی تیم در رابطه با عرفان اسماعیلاجیج اظهار داشت: عرفان شخصا ترکیب تیمی خود را برای مسابقات انتخابی المپیک انتخاب کرده و نمی‌توان به ترکیب و انتخابی تیم وی انتقاد کرد. برگزاری این اردوها و شرکت در تورنمنت تونس برای شناسایی بازیکنان بود. امیدوارم در قطر ترکیب بازیکنان مقابل تیم‌های مختلف به خوبی انجام شود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، سرمربی ، طاهری ، ایران ، عمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.