سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رسیدن به شهر هوشمند با ارائه خدمات الکترونیکی

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان از بررسی چندین تفاهم نامه در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری در تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری مهندس مرتضی عرب نژاد با بیان این که دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری با حضور شهرداری ها و شرکت های دانش بنیان برگزار شد افزود: هدف سازمان آمار و فناوری اطلاعات، الکترونیکی کردن خدمات شهرداری و رسیدن به شهر هوشمند در راستای ارائه مطلوب تر خدمات شهری به شهروندان کرمانی است.

وی با اشاره به خدمات الکترونیکی ارائه شده در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری تاکید کرد: این خدمات در حوزه های بهپادهای تصویربرداری هوایی، نرم افزارهای موبایلی، خدماتGPS و GIS، زیست محیطی و سنجش آلودگی هوا، نمایشگر تبلیغات شهری، پرداخت های آنلاین شهری و مدیریت پول خرد، داده کاوی و سیستم های نرم افزاری است.

عرب نژاد از بررسی دقیق تر خدمات الکترونیکی شرکت های دانش بنیان در کارگروه تخصصی از سوی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان در هفته جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: شهرداری کرمان در آینده ای نزدیک به ارائه خدمات الکترونیک و هوشمند به شهروندان بپردازد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهر ، هوشمند ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.