سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بیش از 50 پمپ ثابت و سیار مشغول جمع آوری آبگرفتگی معابر در کرمان

شهردار کرمان گفت :طی دو روز گذشته قریب 16 اکیپ با استفاده از 18 پمپ ثابت و 33 پمپ سیار و با استفاده از 27 تانکر مشغول جمع آوری آبگرفتگی معابر از باران اخیر هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری علی بابایی ضمن اشاره به تشکیل ستاد بارندگی در شهرداری کرمان قبل از بارندگی های اخیر ،از آمادگی کامل شهرداری کرمان برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی ها خبر داد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با شهرداران مناطق جهت رفع مشکلات ناشی از بارندگی در سطح شهر انجام شده است ، ادامه داد: گشت نیروهای واحد اجرائیات نیز در سطح شهر در حال انجام است و با مشاهده هرگونه مشکل نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد :طی بارندگی دو روز گذشته تماس هایی با مرکز پیام شهرداری( 137) جهت اعلام نقاط آبگرفتگی شد که شهرداری با اعزام تیم هایی نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

شهردار کرمان با بیان اینکه رفع مشکلات آبگرفتگی مناطق با اولویت تماس های مرکز 137 در حال انجام است ،یاداور شد : مرکز 137 آماده ی دریافت مسائل ، مشکلات و همچنین نظرات و پیشنهادات شهروندان است و آنها می‌توانند در صورت مشاهده مشکلات شهری با این مرکز تماس حاصل نمایند.

وی میدان رسالت ،بولوار رضوان ، بزرگراه شرقی و دوراهی سرآسیاب را از جمله نقاط جمع آوری شده در مناطق مختلف شهر کرمان عنوان کرد.

وی از همکاری نهاد ها و شرکت هایی از جمله آب و فاضلاب شهری و روستایی و مسکن و شهرسازی در ارائه تانکر به شهرداری برای جمع آوری آبهای سطحی طی چند روز اخیر تشکر کرد.

بابایی از آماده‌باش همه پرسنل حوزه خدمات شهری شهرداری در چند روز اخیر در کرمان خبر داد و گفت: آمادگی برای خدمت رسانی در همه شرایط وجود دارد.

وی تصریح کرد: تجهیزات و امکانات لازم برای شرایط بحرانی در کرمان در نظر گرفته شده تا در شرایط لزوم مشکلات شهری را حل کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آبگرفتگی ، معابر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.