سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

کمک 85 میلیون ریالی خیران به دانش‌آموزان نیمروز

مدیر کمیته امداد نیمروز از کمک 85 میلیون ریالی خیران، ادارات تبلیغات اسلامی و شبکه نیکوکاری کمیته امداد به دانش‌آموزان زیر پوشش در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علیرضا شهرکی افزود: با همکاری و تعامل بین یکی از خیران، سازمان تبلیغات و شبکه نیکوکاری کمیته امداد در سطح شهرستان نیمروز 85 میلیون ریال کمک غیرنقدی شامل پوشاک و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان یتیم زیر پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر سبد کالا بالغ بر 56 میلیون و 650 هزار ریال است، افزود: امسال علاوه بر کمک‌های خیرین و نیکوکاران این شهرستان، با تعامل و هماهنگی موسسات خیریه کمک‌های غیر نقدی از قبیل نوشت‌افزار و سایر لوازم مورد نیاز توسط این موسسات تامین و با اولویت دانش‌آموزان مشمول طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به خدمات کمیته‌امداد به دانش‌آموزان زیر پوشش گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، هزینه پوشاک دانش‌آموزی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور، اردوهای فرهنگی و تربیتی کانون‌های دائم و موقت و غیره از جمله برنامه‌های برگزار شده کمیته امداد است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.