سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حرکت کاروان های مردم خوزستان به سمت کربلا

حرکت کاروان های مردم خوزستان به سمت کربلا آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز گفت: حرکت برخی از گروه‌ها آغاز شده به طوری که کاروان 20 هزار نفری مناطق ملاشیه و عین‌دو اهواز و شهر ملاثانی به سمت کربلا راه افتاده‌اند.

امیر آهن‌جان با اشاره به اینکه شهرداری درصدد است برای زائران مراسم اربعین امسال خوزستان که از 2 محور مرزی استان تردد می‌کنند خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد افزود:در سال گذشته امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی کاملاٌمهیا نبود، امسال با توجه به تعداد کثیری که پیش‌بینی‌ شده آماده سازی جاده‌ها از اولویت‌ها بود به همین منظور نقطه صفر چزابه آسفالت شده و نیز بیش از 80 سرویس بهداشتی در حال نصب است.

وی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده برپایی نمایشگاه فرهنگی بوده که در این نمایشگاه غرفه‌های کودک، پاسخگویی به مسائل شرعی زوار و نیز توزیع محصولات فرهنگی راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز تصریح کرد:بیش از 20 دستگاه اتوبوس از ورودی چزابه برای خدمت رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شد.

آهن‌جان افزود: روزانه بیش از 45 کارگر خدماتی شهرداری در زمینه حفظ نظافت و ارائه خدمات به زائران در ایام برگزاری مراسم اربعین به کار خواهند پرداخت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.