سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور شهرداری کاشان در رقابت های لیگ برتر هندبال ساحلی کشور در قشم

تیم شهرداری کاشان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی کشور در جزیره قشم بازی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر و سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: این مرحله از رقابت ها که طی سه روز از امروز تا 23 آبان ماه در جزیره قشم برگزار می شود تیم شهرداری کاشان با تیم های پیام صنعت اصفهان، بندرعباس، ساحل دیلم و تیم هندبال نجف آباد رقابت می کند.

مهدی پدرام تصریح کرد:تیم قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در بازی های مسابقات باشگاه های آسیایی را که سال آینده در قطر برگزار می شود دریافت می کند.

وی،با اشاره به اهمیت این تیم ها به عنوان برترین های ساحلی در لیگ افزود: تیم هندبال شهرداری کاشان حتی بدون داشتن یک زمین بازی ساحلی با همدلی و همزبانی و پشتکار اعضای تیم و حمایت های خوب شهردار و مدیر عامل باشگاه توانسته است به عنوان برترین های هندبال در لیگ برتر بازی کند.

پدرام با تقدیر و سپاس فراوان از زحمات و حمایت های مالی سید محمد ناظم رضوی، شهردار کاشان و رییس هیات مدیره باشگاه و سید مهدی مجد الاشرافی مدیر عامل باشگاه گفت:تیم کاشان با این همدلی و همزبانی و همراهی خوب حامیان خود در مرحله اول و دور رفت بازی ها در صدر جدول نشست.

به گفته وی،سید امیر حسین میر افضل،سید ابوالفضل گلپر، میثم صالحی، مصطفی داوری، علی بیک ماز، رضا کاظمی، شهریار حسینی، رسول دهقانی، شهرام خزایی، امین کاظمی، پوریا نمکی، مجتبی خزایی، علی ربیع و ایمان وزین اعضای تیم هندبال شهرداری کاشان به مربی گری مهدی دوست و سرمربی گری علی ربیع هستند. 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.