سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دوره آموزشی مدیریت پروژه های روستایی در قزوین برگزار شد

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: دوره آموزشی مدیریت پروژه های روستایی و آشنایی با قوانین و مقررات ساخت وساز ویژه دهیاران استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛کریم حبیبی انبوهی افزود: آموزش مدیران روستایی اعم از شوراها و دهیاران یکی از برنامه های جدی دفتر امور روستایی استانداری است و به همین خاطر طی سال های اخیر این آموزش ها به لحاظ کمی و کیفی افزایش قابل ملاحظه ای یافته اند.

وی کاربردی بودن و نیز الزامی بودن حضور در این دوره ها را از ویژگی های این دوره های آموزشی دانست و افزود: برای زیر پوشش قرار دادن تمام دهیاران استان، این دوره ها در نزدیک ترین محل خدمت آن ها در هریک از شهرستان های استان بصورت مستقل برگزار شد.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پایان نیاز سنجی در زمینه برنامه ها، طرح ها و پروژه های عمرانی در روستا، مکان یابی برای طرح ها و پروژه های عمرانی، نظارت و ارزیابی عملکرد پروژه های عمرانی، قوانین و مقررات مرتبط با صدور پروانه، قانون نظام مهندسی ساختمان، فرآیند تهیه و تصویب طرح های هادی روستایی، نحوه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها را از جمله عناوین این دوره آموزشی عنوان کرد.

استان قزوین دارای 842 روستای دارای سکنه و 510 دهیاری است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.