سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات شدید بین سرکرده‌های تروریست‌ها در «الجوف» یمن بالا گرفت

منابع نظامی از اختلاف شدید بین سرکرده‌های میدانی مزدوران منصور هادی در استان الجوف بر سر شکست‌های متوالی از نیروهای انصار الله خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، منابع آگاه از تشدید و علنی شدن اختلافات شدید بین مزدوران سعودی در استان «الجوف» خبر دادند.

این منابع گفتند: این اختلافات کنونی، برخی فرماندهان برجسته حزب اصلاح از هواداران تجاوز عربستان به یمن را وادار به افشاگری درباره اسرار مهمی از وضعیت وخیم مزدوران آل سعود و اختلاف بزرگ بین فرماندهان آنها کرد.

چند روز پیش یکی از رهبران حزب اصلاح معروف به حسن ابکر رئیس شورای اصلاح در استان الجوف در صفحه شخصی خود در فیس بوک یادداشتی را منتشر کرد و در آن از پذیرش مسئولیت شکست های عناصر اصلاح در استان الجوف از دست نیروهای انصار الله شانه خالی کرد.

وی تاکید کرد که فرماندهی هیچ کدام از نبردهای نیروهای اصلاح در استان الجوف جز یکی از نبردها که نبرد «حصار الغیل» خوانده شد، برعهده نداشته است.

ابکر گفت: نبردهای پیشین به فرماندهی افرادی با اسامی الهدی، بن عتیق، الشاوی و غیره صورت می گرفت که  او تنها نقش دریافت کمک از عربستان و دیگر کشورهای معاند امنیت و ثبات یمن داشته است.

وی به اقامت اجباری خود در عربستان اشاره کرد و این امر ثابت می‌کند که رژیم آل سعود از اینکه ابکر تنها کمک‌های مالی از عربستان گرفته و هیچ پیروزی قابل ذکری در الجوف محقق نکرده خشمگین و عصبانی است.

در پی اقدام عربستان در برکناری ابکر و انتصاب شیخ العکیمی فرمانده جدید عناصر حزب اصلاح در استان الجوف اختلافات بین عناصر و فرماندهان این حزب شدت گرفته است.

ابکر در پایان یادداشت خود آورده است: آن فردی که به دنبال فرماندهی نیروهای اصلاح در الجوف هستند انسانی رذل و کثیف است که به قیمت ریختن خون مردم کشورش به دنبال رشوه گرفتن از سعودی‌هاست.

منبع: فارس

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مرگ بر آل سعود کثیف و بزدل