سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

خراسان رضوی نمونه ای از دهکده لجستیک ایران در برنامه ششم توسعه

مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:خراسان رضوی دارای ظرفیت های بالقوه و بالعفل بالا و یکی از استان های مهم در حوزه لجستیک است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کاظم سلیمی در نشست کارگروه مشترک زیرساخت های تجاری و بازرگانی خراسان رضوی اظهار کرد: در ترسیم فضای برنامه ششم توسعه ضعف زیرساختهای بازرگانی و تجاری مورد بررسی قرار می گیرد که در راستای آن می توان احکام مربوط به مباحث زیرساخت تجاری و بازرگانی را در برنامه مورد توجه قرار داد.

سلیمی با اشاره به سهم 63درصدی تولید ناخالص ملی کشورهای توسعه یافته دنیا از بخش خدمات در روند تولید تا مصرف گفت: متاسفانه اعداد و ارقام کسب درآمد از این بخش در کشور ما بسیار کم است و نرسیدن به درآمد سرشار از حوزه تولید تا مصرف نیاز به زیرساختهای مناسب دارد.

رییس کارگروه کشوری بازرگانی و تجاری در تدوین برنامه ششم توسعه افزود: در حوزه زیرساختهای تجاری 11 محور را در برنامه ششم توسعه مدنظر قرار می دهیم که در این 11 محور موارد متعددی نظیر تامین، ذخیره سازی و حمل نقل مورد توجه قرار می گیرد.
سلیمی تاکید کرد: حضور مستقیم بخش خصوصی و استفاده از نظرات آنان برای تدوین برنامه ششم توسعه در تدوین این برنامه مدنظر قرار می گیرد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.