سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نفوذ مهلک دشمن از طریق فرهنگی و فکری

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: نفوذ فرهنگی وفکری مهلک ترین نوع نفوذ دشمن است که تاریخ نیز بیانگر این واقعیت می باشد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نیز بر بستن راه های نفوذ دشمن تاکید دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،یدالله موحد در جمع نمازگزاران مسجد الرسول(ع)شهر کرمان در خصوص آسیب ها وتهدیدات فضای مجازی و بویژه شبکه های اجتماعی،افزود :بسیاری از کارشناسان معتقدند بعد از اختراع سلاح،خطرناکترین اختراع بشر تلفن همراه وشبکه های اجتماعی درفضای مجازی هستند.

وی بیان کرد:امروز ملت ایران قوی ترین نظام فکری وفرهنگی را در دنیا دارد ونماد آن تفکر شیعی است که در اربعین حسینی سال جاری در کربلای معلا ظهور وبروز خواهد کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد:امروزه بهترین وآسان ترین راه نفوذ فرهنگی دشمن استفاده از ابزار فضای مجازی وشبکه های اجتماعی است که بایستی با برنامه ریزی وتقویت زیرساخت های فرهنگی ومصون سازی فرهنگی به مقابله با نفوذ دشمن پرداخت.

وی با بیان اینکه مراقبت فرهنگی از کودکان،نوجوانان وجوانان ضروری است،خاطرنشان کرد :بایستی آموزش های لازم چگونگی استفاده صحیح از فضاهای مجازی به کاربران داده شود تا از نابود شدن باورهای دینی واعتقادی افراد جامعه جلوگیری شود.

موحد تاکید کرد:در فضای مجازی امکان استفاده صحیح وهمچنین غلط از این ظرفیت وجود دارد و مردم بایستی آگاهی لازم را نسبت به این موضوع کسب کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نفوذ ، دشمن ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.