سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصری: کمیسیون صنایع مجلس موافق تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت است

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: نظر کمیسیون صنایع درباره تفکیک این وزارت‌خانه مثبت است و دولت باید اقدامات لازم را برای انجام آن فراهم کند.

"علی اکبر ناصری" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفکیک وزارت صنایع و معادن اظهار داشت: از ابتدا ادغام این وزارتخانه‌ها کار مناسبی نبوده و کار کارشناسی شده‌ای درباره این ادغام صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به تفاوت‌هایی که در وظایف وزارت‌خانه‌های ادغام شده وجود دارد، بیان داشت: هر کدام از این وزارت‌خانه‌ها شعبه‌های کاری گسترده‌ای دارند و با این ادغام در نحوه عملکرد آنها اختلال بوجود آمده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در 4 شهریور در جمع هیئت دولت نگرانی‌ خود را در این رابطه ابراز کردند، گفت: در راستای بیانات رهبر انقلاب و اشاره ایشان به ادغام وزارت‌خانه صنعت، کمیسیون صنایع و معادن نظر به تفکیک این وزارت‌خانه دارد و دولت باید اقدامات لازم را برای انجام این امر فراهم کند.

نماینده مردم بابل، درباره زمان اقدام مجلس برای تفکیک وزارت صنعت و معدن، خاطر نشان کرد: هنوز زمان دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است و ما منتظر هستیم که دولت اقدامات لازم را انجام دهد و بعد از آن مجلس بنابر وظایف خود و نظری که بر تفکیک این وزارت‌خانه دارد، عمل می‌کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.