سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

برگزاری دوره آموزشی تخصصی اپراتوری، تعمیر و نگهداری از دیزل ژنراتورهای تاسیسات آب شرب

مدیر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل آبفاشهری مازندران گفت: بهره برداری و نگهداری از دیزل ژنراتورهای اضطراری ویژه تاسیسات آب شرب و فاضلاب به مدت 2 روز در غرب استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس اکبرنژاد درحاشیه برپایی این دوره آموزشی اظهار داشت: طی یک سال و نیم اخیر 15 دستگاه دیزل ژنراتور به منظور مقابله با بحران احتمالی برای شهرستانهای غرب استان خریداری شد.

وی، با بیان اینکه این دستگاه ها برای تامین برق اضطراری چاه ها و تاسیسات آبرسانی در نظر گرفته شد، افزود: ظرفیت دستگاه های خریداری شده در مجموع 3هزار و 120 کیلو ولت آمپر می باشد.

مهندس اکبر نژاد تصریح کرد: در هنگام خرید این دستگاه ها مقرر شد نحوه بهره برداری و نگهداری از این دستگاه ها از سوی شرکت مربوطه به مسئولان تاسیسات آبفاشهری مازندران آموزش داده شود.

مدیر انرژی و سیستمهای تله متری و کنترل آبفاشهری مازندران، آشنایی با سیستمهای مکانیکی و الکتریکی، دیزل ژنراتورها و متعلقات وابسته به آن را از جمله مباحث این دوره آموزشی عنوان کرد.

مدیرامور آبفاشهری نوشهرو چالوس، نیز در سخنانی ، با اشاره به حضور 24 نفر از همکاران و اپراتورهای تاسیسات در سطح استان در این دوره آموزشی گفت: این کلاسها در دو بخش تئوری و عملی در مجموع به مدت 14 ساعت برگزار شد.

مهندس سیدشکرالله موسوی، تصریح کرد: دوره تئوری به مدت 8 ساعت در مرکز آموزش و پرورش غرب استان و دوره عملی به مدت شش ساعت در ایستگاه پمپاژ سنگ تجن و چاه مجید آباد برگزار شد.

وی، با تاکید بر ارایه آموزشهای کاربردی، افزود : مسئولان فنی باید خود را با دانش روز هماهنگ سازند.

مدیرامور آبفاشهری نوشهرو چالوس ادامه داد: نگهداری از این دستگاه ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است مسئولیت تدریس این دوره آموزشی را جلال یکتای از کشور ترکیه بر عهده داشته است.

انتهای پیام/ی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

برچسب ها: برگزاری ، تعمیر ، شرب ، تاسیسات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.