سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

شعب اخذ رای در کهگیلویه وبویراحمد شناسنامه دار می شوند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه شناسنامه برای شعب اخذ رای این استان گفت: تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز شعب اخذ رای براساس این شناسنامه تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فتاح محمدی در همایش انتخاباتی فرمانداران و بخشداران استان در کهگیلویه با بیان اینکه شناسنامه شعب اخذ رای برای اولین بار در سطح استان انجام می شود افزود: تهیه این شناسنامه در بخش های مختلف نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات دارد.

وی آموزش هیات های اجرایی انتخابات را یک اولویت ذکر کرد و اظهارکرد: این آموزش ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

محمدی با تاکید بر همکاری همه مدیران در برگزاری انتخابات پرشور در سطح استان تصریح کرد: مدیران باید از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری انتخابات پرشور وسالم استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش مهم انتخابات و حساسیت های آن در مجامع بین المللی ابراز داشت: دبیران احزاب، معتمدین ،احزاب ، تشکل های سیاسی و دانشجویی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش سیاسی دارند.

محمدی بابیان اینکه تاکنون 63 درصد از حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات گذشته پرداخت شده است عنوان کرد: مطالبات باقی مانده عوامل اجرایی انتخابات گذشته تا قبل اسفند پرداخت خواهد شد.
840 شعبه رای گیری برای مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.