سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتل: این وضعیت تغییر می کند

سباستین فتل بعد از پشت‌سر گذاشتن یک فصل خوب با ‫فراری‬ باور دارد برای سال آینده این تیم در پله دوم قرار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پلنت سباستین فتل امسال بعد از دو راننده تیم ‫مرسدس‬، موفق‌ترین راننده در کسب نتیجه به شمار می‌رود. او تاکنون سه بار به عنوان برنده در سکوی قهرمانی ایستاده و ۹ بار هم در پودیوم قرار گرفته است.

فراری امسال نتوانست رقیب شایسته‌ای برای مرسدس باشد، اما پیش‌بینی می‌شود سال آینده با تغییراتی که در شاسی و موتور اتومبیل‌های خود خواهد داد و می‌تواند عرصه را بر مرسدس تنگ کند.

فتل در اینباره گفت: خودم را ناتوان نمی‌بینم. می‌دانم تیم اول نیستیم اما نشان دادیم در رده‌های میانی هم رقابت نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر همه چیز درست پیش برود، می‌توانیم با هم در سکوهای قهرمانی حضور داشته باشیم و برنده شویم. تا الان این کارها را خوب انجام دادیم.
به طور کلی در مقایسه با فصل قبل، فصل متفاوتی را با فراری گذراندم. راستش این تیم جدید برای من وضعیت کاملاً جدیدی به وجود آورد.

فتل تاکید کرد:حضور داشتن در فراری تا الان تجربه متفاوتی بوده و می‌دانیم که باید در سال‌های آینده چه کارهایی انجام بدهیم.
خیلی از کارها را باید انجام بدهیم و از اینکه آدم‌ها ما را به جای یک تیم معمولی تیمی قوی ببینند، بیشتر هم خوشحال می‌شویم.


وی در آخر خاطر نشان کرد:امسال نمی‌توانیم رده اول را بدست بیاوریم. به همین دلیل حضور داشتن در رده دوم بسیار بهتر از ایستادن در رده سوم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.