سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیایی: ملی‌پوشان پابه‌پای حریفان رقابت کردند

رییس کارگروه اهداف پروازی گفت: مسابقات کویت در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیراندازان در مقابل حریفان رقابت پابه‌پایی داشتند.

حسن ضیایی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، از عملکرد تیم اهداف پروازی در مسابقات آسیایی کویت ابراز رضایت کرد و در این خصوص گفت: تیم اهداف پروازی ایران در بخش تراپ آقایان و بانوان بسیار خوب کار کردند و در تراپ آقایان با اختلاف دو امتیاز مرحله فینال را از دست دادیم.

وی گفت: این  رقابت‌ها چون برای کسب سهمیه المپیک بود همه تیم با هدف حضور در المپیک پا به این میدان گذاشتند بنابراین مسابقات در بالاترین سطح برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده کیفیت فنی بسیار بالایی داشتند.

ضیایی افزود: تیم اهداف پروازی ایران نیز با توجه به وضعیت امکانات و شرایط تمرین عملکرد قابل توجهی داشت و در تراپ دوبل سیاوش خوشنویس و رامین بشارتی در اسکلیت به انتظار پاسخ دادند و پرورش‌نیا تنها در راند آخر با دو امتیاز اختلاف به فینال رسید.

ضیایی افزود: امتیازات کسب شده ورزشکاران بسیار راضی‌کننده بود و امیدوارم که در مسابقات کسب سهمیه المپیک که برگزار می‌شود برای اولین بار تیم اهداف  پروازی در المپیک حضور پیدا کند.

وی گفت: تا برگزاری مسابقات سهمیه المپیک یکی دوماهی زمان باقی است که اگر امکانات فراهم باشد ملی‌پوشان تمرینات را برای کسب سهمیه المپیک آغاز می‌کنند البته هنوز زمان و مکان این رقابت‌ها اعلام نشده است و اهداف پروازی نیز تا آن موقع فرصت خوبی برای آمادگی دارد.

ضیایی افزود: در مسابقات کویت رقابت بین ورزشکاران بسیار نزدیک و اختلاف امتیازات اندک بود. امیدوارم با حمایت فدراسیون تیم منسجمی برای مسابقات کمپ سهمیه المپیک اعزام کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.