سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویدکیا همه‌کاره سپاهان

محرم نویدکیا این روزها همه کاره باشگاه سپاهان است و نقش پررنگی در انتخاب سرمربی و بازیکن ایفا می‌کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان زردپوشان اصفهانی گزینه‌هایی همچون لوکا پوناچیچ، ایگور استیماچ، نیکو کواچ و دراگان اسکوچیچ را برای هدایت تیمشان در نظر داشتند که در نهایت اسکوچیچ گزینه نهایی‌شان شد.

گفته می‌شود محرم نویدکیا به مسئولان سپاهان اعلام کرده که اسکوچیچ به علت اینکه با فوتبال ایران آشنایی دارد گزینه مناسبی برای سپاهان است.

بر این اساس مسئولان سپاهان حرف نویدکیا را گوش کردند و با این مربی کروات وارد مذاکره شدند. نقش نویدکیا بر تصمیمات باشگاه سپاهان به انتخاب سرمربی ختم نشد و حتی گفته می‌شود وی با جذب جاسم کرار هم مخالفت کرده است.

جاسم کرار طی مصاحبه با یکی از رسانه‌های عراقی گفته بود که احتمال حضورش در سپاهان وجود دارد. بر طبق شنیده‌ها سپاهانی‌ها برای تقویت تیم‌شان قصد داشتند که کرار را به خدمت بگیرند و گویا مذاکراتی هم با مدیر برنامه وی انجام داده بودند.

گفته می‌شود محرم‌ نویدکیا سرمربی موقت و کاپیتان سپاهان پس از اطلاع از پیشنهاد غیر رسمی  سپاهان به کرار به شدت نسبت به حضور این بازیکن عراقی در تیم مخالفت کرده است. دلیلش هم حاشیه‌های این بازیکن عراقی است.

سپاهانی‌ها با وجود تمایل به جذب کرار به خاطر مخالفت نویدکیا و دلایل او قید جذب این بازیکن عراقی را زدند.

 رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره این مطلب گفت: محرم نویدکیا برای انتخاب سرمربی به ما مشورت داده است و ما هم از نظرات وی استفاده کردیم.

 مشخص شد که نویدکیا در تصمیمات باشگاه سپاهان نقش پررنگی دارد و همه موضوعات تحت کنترلش هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوید کیا ، سپاهان ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.