سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

رفع تصرف 1300 هکتار از اراضی جنوب سیستان وبلوچستان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 300 هکتار از اراضی ملی دشت سمسور در حوزه بزمان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛محمد کوچک‌زایی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی، فرمانداری ایرانشهر، شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان و مجموعه‌ای از ادارات دولتی ظرف مدت چهار روز، هزار و 300 هکتار از اراضی ملی دشت سمسور که متصرفان اقدام به حفر چاه تسطیح اراضی غرس نهال و احداث خاکریزهای بلند کرده بودند رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: در 6 ماهه امسال 30 پرونده به مساحت 134 هکتار تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در این مدت 764 هکتار از اراضی ملی در اجرای احکام قضایی خلع ید انفال برگشت داده شد.

کوچکزایی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، فرمانداری ایرانشهر، شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان و مجموعه‌ای از ادارات دولتی در این رفع تصرف 12 حلقه چاه توسط سازمان آب پلمب شد که با توجه به ممنوعیت برداشت آب در دشت سمسور تعداد 17 حلقه چاه با 300 هکتار به صورت مشاع در اختیار اهالی منطقه قرار می‌گیرد و مازاد بر 300 هکتار توسط بهره‌بردار تخریب و رفع تصرف شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.