سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت وجود تکنولوژی تاچ سه بعدی اپل تا سه سال آینده

اگر شما نيز دستگاه خود را از آيفون 6 به آيفون 6 اس ارتقا داده‌ايد، تاچ سه بعدي برايتان جذاب است و شايد براي توصيف آن بگوييد که “جالب در ادامه همراه باشيد.

به گزاش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل در استانداردسازي يک ايده چه در اکوسيستم خود و چه تأثير گذاري آن بر ديگر شرکت‌ها بي‌نظير است. روزي را تصور نمي‌کرديد که نحوه کار تاچ‌آيدي بر آيفون تبديل به رکن اساسي براي همه دستگاه‌ها شود که اگر نباشد آن را منفي تلقي کنيد.

اکنون با تکنولوژي 3D Touch اپل يا همان تاچ سه بعدي روبه‌رو هستيم. اگر شما نيز دستگاه خود را از آيفون 6 به آيفون 6 اس ارتقا داده‌ايد، تاچ سه بعدي برايتان جذاب است و شايد براي توصيف آن بگوييد که "جالب است" اما پيش‌بيني مي‌شود که تا سه سال ديگر توصيف شما به "واقعاً ضروري" تبديل خواهد شد.

اپل در اين‌که بخواهد ي نياز اساسي را به وجود آورد هميشه بي‌رقيب عمل کرده است. در نگاهي ساده به اين باور مي‌توان رسيد که شما تا دو سال آينده هيچ اپليکيشن مهمي را پيدا نمي‌کنيد که از اين قابليت بهره نبرده باشد. شما کافي ست اکنون وارد استور بشويد و اپليکيشن ها مختلف را تست کنيد.

متوجه مي‌شويد در آخرين آپديت خود پشتيباني از تاچ سه بعدي را اضافه کرده‌اند. اين قدرت توسعه‌دهندگان را نيز نشان مي‌دهد که تمايل زيادي براي توسعه اپليکيشن هاي کاملاً به‌روز براي اکوسيستم اپل‌دارند.مايکل چانگ دراين‌باره بدين‌صورت توضيح مي‌دهد که اصلاً انتظار نداشت در چنين بازه‌اي رشد اپليکيشن هاي داراي اين فناوري به اين سرعت افزايش يابد و اکنون اين را در اپل مي‌بينيد که سال 2016 را به‌صورتي به‌پايان ببرد که فناوري فورس تاچ جز جدايي‌ناپذير اپليکيشن هاي آيفون باشد و درنهايت تا دو سال بعدش تمام کاربران اپل عاشق اين فناوري باشند چه‌بسا در طي اين دوره شاهد باشيم ديگر شرکت‌ها نيز فناوري مشابه را به‌کار گرفته در نتيجه عطش دنياي فناوري بابت داشتن قابليت فورس تاچ بي‌نهايت زيادتر خواهد شد.

فناوري تاچ سه بعدي نه تنها باعث شده است که کاربران لذت خاصي را پيدا کنند بلکه تکاني نيز به بازار توليد صفحه‌نمايش و پنل هاي LCD داده است تا بدين ترتيب به سراغ ايده‌هاي نو و ايجاد خلاقيت برود. هرچند مراحل توسعه آن کمي دردسرساز خواهد بود و شرکت‌هاي توليدکننده بايد هزينه بيشتري را خرج کنند اما از لحاظ روند ثابت و کسل‌کننده بسيار حائز اهميت بوده است.

همکاري شرکت‌هاي توسعه‌دهنده با مشتريان خود براي توسعه محصول مي‌تواند کمي تغيير کند.به‌صورت خلاصه مي‌تواند گفت اگر تا اکنون معرفي فناوري تاچ سه بعدي براي دوستان يا فاميل خود صرفاً به‌عنوان يک ترفند نرم‌افزاري يا سرگرمي بوده است نگران نباشيد چراکه اپل کاري را براي سرگرمي و يا دورهمي نمي‌کند؛ در پس آن ايده‌هاي زيادي شکل‌گرفته است که مي‌تواند الگويي براي ديگر شرکت‌ها باشد. نظر شما چيست؟ در مورد فناوري تاچ سه بعدي چه نظري داريد؟


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع:خراسان


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.