سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کارخانه اسیدسیتریک 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قرار بود کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه مردادماه امسال فعالیت خود را مجددا آغاز کند، اما به دلیل مشکلات نقدینگی تاکنون هم شاهد راه‌اندازی این کارخانه نبوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قرار بود کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه مردادماه امسال فعالیت خود را مجددا آغاز کند، اما به دلیل مشکلات نقدینگی تاکنون هم شاهد راه‌اندازی این کارخانه نبوده ایم.

وی افزود: این کارخانه برای راه‌اندازی مجدد و تعمیرات به دو میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که باید از سوی شستا تامین شود.

رحیمی گفت: پس از راه‌اندازی، کارخانه اسیدسیتریک 10 میلیارد تومان اعتبار نیز برای سرمایه در گردش نیاز دارد که یا از منابع استانی و یا منابع ملی مانند صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.

وی افزود: در ضمن، توقف ناگهانی کار ماشین آلات کارخانه به تجهیزات کارخانه هم آسیب وارد کرده بود که اکنون در دست پیگیری است.

کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه که سال‌ها قبل توسط شستا راه‌اندازی شد، یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع اسیدسیتریک در خاورمیانه را تولید می‌کرد که به دلیل واردات بی‌رویه اسیدسیتریک بی کیفیت چینی تعطیل شد.


رحیمی گفت:  کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن اسیدسیتریک را دارد و برای 150 نفر هم به طور مستقیم اشتغالزایی در پی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته کل سهام این کارخانه که به بانک کشاورزی تعلق گرفته بود دوباره به شستا بازگشت و اقدامات لازم برای فعال سازی مجدد آن آغاز شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.