سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین امروز استقلال؛

ترابپور پا به توپ شد، حنیف درون دروازه

تمرین عصر امروز استقلال بدون حضور ملی‌پوشان در آکادمی ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دلیل عدم هماهنگی حراست آکادمی ملی فوتبال از ورود اصحاب رسانه جلوگیری به عمل آمد و در ادامه با هماهنگی میان مسئولان باشگاه استقلال خبرنگاران و حراست آکادمی ملی توانستند خبرنگاران به داخل راه پیدا کنند.

تمرین ساعت 15:30 در سالن آکادمی ملی شروع شد و در ابتدای تمرین پرویز مظلومی به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان نکات لازم را گوشزد کرد و همچنین بعد از گرم کردن بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنساز خود قربانعلی و بدنساز این تیم با دستور کادر فنی به روپایی زدن مشغول شدند و در ادامه در دستور کار خود قرار دادند و پس از این مرحله از تمرین که زیر نظر کادر فنی با حرکات توپ به تمرین پرداختند که شامل دریبل زدن و سرزدن همراه بود. 

در فواصل این تمرین حرکات کششی در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت و در ادامه نیز بازیکنان به دو گروه آبی‌ و مشکی تقسیم شدند وبازیکنان به پاس‌کاری کوتاه پرداختند و در تمرین بعدی  یک استارت کوتاه پرداختند و به انجام کار سرعتی با توپ  پرداختند.

در ادامه بازیکنان با یک استراحت به دو گروه  سبز و نارنجی تقسیم شدند و تمرینات تاکتیکی که شامل حرکات ترکیبی پاس‌بلند و کار در عمق را در دستور کار خود انجام دادند،در ادامه این تمرین دروازه‌بان سوم استقلال  از بازیکنان جدا شد و زیر نظر مربی خود تراپ‌پورکه بعدا در تمرین آبی‌پوشان حاضر و حنیف عمران‌زاده درون دروازه که  ایستاده بود، همراه بازیکنان دیگر به تمرینات مشغول شد، که  جز حاشیه جالب این تمرین بود.

در تمرین استقلال بازیکنان حاضر در اردو بزرگسالان و تیم ملی امید غایب بودند.

وحید طالب‌لوو مهدی رحمتی سنگربانان آبی‌پوشان همراه دیگر بازیکن خارجی خود هرایرمگویان که در تیم ملی ارمنستان قرار است حضور پیدا کردند و به همراه آرش برهانی که به علت سرماخوردگی دچار شده بود از تمرین امروز استقلال را به همراه اعضای کادر فنی خود محمد نوازی و فرزاد مجیدی غایبین استقلال را تشکیل می‌دادند.

درقسمت بعدی تمرین، فوتبال درون تیمی در دستور آبی‌پوشان قرار گرفت و در این تمرین تراپ‌پور در یک دروازه قرار گرفت.

حنیف عمران‌زاده و میلاد فخردینی و سجاد شهباززاده از میهمانان تمرین امروز بودند و در اواخر تمرین استقلالی‌ها به پنالتی پرداختند که حنیف دروازه ایستاد.

 ساعت 16:30 با سوت مجید صالح این تمرین پایان یافت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.