سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیدی :‌برنامه‌هایمان را در کمپ اصفهان اجرایی کردیم

سر مربی تیم ملی نوجوانان تنیس گفت :‌کمپ‌های تنیس می‌تواند سطح فنی تنیسورها را بالا ببرد.

فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پایان کمپ آسیایی در اصفهان بیان کرد :‌ این کمپ در شرایط ایده‌آل برگذار شد و تنیسورها و مربیان ایرانی در شرایطی بسیار مساعد زیر نظر مربی تایلندی آموزش‌های لازم برای بالابردن سطح  تنیس را دیده‌اند در این کمپ 24تنیسور دختر و پسر در اختیار ما بودند و به صورت شبانه‌روزی با آن‌ها کار شد.

وی اضافه کرد : من و مهتاب صادقیانی به همراه خامسمان تایلندی برنامه ریزی‌های صورت گرفته را در اختیار مربیان قرار می‌دادیم و نحوه آموزش این برنامه‌ها توسط مربیان اجرایی و عملکرد تنیسورها در پایان ارزیابی می‌شد.

زیدی در خصوص ضرورت این کمپ‌ها گفت : در این گونه تورهای تنیس مطالب مفید و جزئی در اختیار تنیسورها قرار می‌گیرد و به ارتقای فنی و کیفی بازی آن‌ها کمک فراوانی خواهد کرد. به هر حال این کمپ در حضور یک مربی با دانش خارجی برگذار شد و در پایان نیز گواهی این دوره به تنیسورها در مراسم اختتامیه داده شد.

وی در خصوص ادامه برنامه‌ریزی‌ها برای برگذاری کمپ‌های تنیس اظهار داشت : ماه ‌آینده تنیسورهای نوجوان را به تایلند اعزام خواهیم کرد و پس از آن در تدارک کمپ دیگری در ایران هستیم. کمپ اصفهان برای نخستین بار در کشور برگزار شد و  پس از آن می‌توانیم برنامه‌های جدی‌تری را در این زمینه داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت : این نفرات به زودی معرفی خواهند شد  و پس از آن در اوایل آذر ماه مسابقه انتخابی را برای حضور در مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا برگذار خواهیم کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/   

برچسب ها: کمپ ، اصفهان ، تنیسورها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.