سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کاهش دما و بارش برف در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود در برخی مناطق استان اردبیل و همچنین در ارتفاعات شاهد کاهش دما و بارش برف باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر در پی بارش‌های قابل‌توجه باران، افت دما و مه‌آلود بودن هوای اغلب نقاط استان طی یک هفته گذشته، سامانه جدید بارشی وارد استان اردبیل شده است.

وی به پیش‌بینی کاهش دما تا شش درجه اشاره کرد و افزود: بررسی این سامانه نشان می‌دهد در اغلب نقاط جنوبی و مرکزی استان بارش برف و باران دور از انتظار نیست و اردبیلی‌ها تا پایان هفته هوای نیمه‌ابری را پیش رو خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: با توجه به حجم بارش‌های پیش‌بینی‌شده احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و بر همین اساس انتظار می‌رود شهروندان با مراقبت کامل برای بارش‌ها آمادگی داشته باشند.

دولتی مهر گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات انتظار می‌رود کوهنوردان با مراقبت بیشتر از صعود غیرضروری پرهیزکرده و در صورت تمایل به صعود مراتب را به دستگاه‌های مرتبط ازجمله اداره ورزش و جوانان استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، دما ، بارش ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.