سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امضای تفاهم‌نامه با هدف دعوت از سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران تراز اول ملی و بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاري مشترک ميان مرکز توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری اصفهان (ITPO) و دبیرخانه جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ‌بهايي به امضا رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با بیان این مطلب گفت : در راستاي همکاري مشترک ميان مرکز توسعه فناوری و سرمایه‌گذاری اصفهان (ITPO) ذیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و دبیرخانه جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ بهايي به ‌منظور بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود طرفین و امکان دعوت از سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران تراز اول ملی و بین‌المللی، تفاهم‌نامهی همکاري دو‌جانبه‌اي به امضا رسید.

کورش خسروی افزود: همکاری در ارزیابی ایده‌ها و فرصت‌های سرمایهگذاری، همکاری در صدور شناسنامه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، همکاری در برگزاری جلسات راهبری فرصت‌های سرمایه‌گذاری شامل یک جلسه ملی (یا بین‌المللی) و دو یا سه جلسه استانی در یک سال از جمله مهمترین موضوعات مورد تفاهم طرفین بوده است.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی راهبران کسب وکار برای هدایت و راهبری طرح‌های دارای توجیه و طرح اقتصادی مناسب، همکاری در انتقال اولویت‌های سرمایه‌گذاری اعضا اتاق به طراحان کسب و کار و کارآفرینان جهت تطبیق هرچه بیشتر فعالیت‌های خود با این اولویت‌ها از دیگر موضوعات مورد تفاهم بوده است.

خسروی بیان کرد: این تفاهم‌نامه به مدت یک‌سال شمسی به امضا رسیده است. 



انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.