سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیچیدگی مشکلات نوسازی در بافت های فرسوده

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مشکلات و معضلاتی که بر سر راه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر تهران قرار گرفته، مشکلاتی قدیمی و پیچیده است.

عباداله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازمان نوسازی به عنوان مدیریت هماهنگ و یکپارچه میان تمام دستگاه‌های زیر مجموعه در امر نوسازی، اظهار کرد: موضع سازمان نوسازی در مواجهه با نوسازی بافت‌های فرسوده پایتخت، موضع ترمیم، تلفیق، اتلاف، همدلی و همراهی با تمام نهادها و دستگاه های متولی و زیر مجموعه در نوسازی است و تلاش می‌کند از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در این دستگاه ها برای حل مشکلات بافت های فرسوده تهران بهره گیرد.

وی افزود: مشکلات و معضلاتی که بر سر راه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر تهران قرار گرفته، مشکلاتی قدیمی و پیچیده است و رفع آنها تنها با هماهنگی و همیاری دستگاه‌ها و نهادهای زیر مجموعه در این امر قابل حل و فصل خواهد بود.

فتح اللهی تصریح کرد: در هر جلسه از جلسات کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران 2 موضوع پیگیری می‌شود که یک موضوع ناظر بر هماهنگی‌های ستاد و دستور  العمل‌های آئین نامه ای و موضوع دیگر ناظر به عملکرد رده‌های اجرایی خواهد بود.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در پایان گفت: در این جلسات مسئولان حاضر می‌توانند با لایه‌های عملیاتی و اجرایی آشنا شده و تفاهم و هماهنگی میان مناطق و تمام دستگاه‌های زیر مجموعه در امر نوسازی را ایجاد کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.