سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه دوم ایران در نمایشگاه اکسپو میلان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از اولین نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین ساختمانی گفت: ایران در نمایشگاه اکسپو میلان موفق به کسب رتبه دوم در جهان شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی‌های نوین ساختمانی سازه، نما که در ان ده‌ها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ساخت و ساز کشور حضور و مشارکت دارند امروز با حضور حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت.

وی در خصوص وضعیت نمایشگاه گفت: این اولین نمایشگاه تکنولوژی نوین است و ما انتظار داریم رشد بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کارگروه‌های زیادی داریم و بخش خصوصی به صورت فعال و قوی در این حوزه فعالیت دارند انتظار بر این است که در نمایشگاه‌ها سالن‌های بیشتری را به این بخش اختصاص دهند.

وی در خصوص مسابقات معماری اکسپو گفت: هیأتی که در اکسپو میلان حضور داشت بر اساس معیارهای خود که بین‌المللی بود و از سراسر دنیا حضور داشتند ما توانستیم رتبه دوم جهان را کسب کنیم.

وی گفت: خدا را شاکریم که وزارتخانه‌ها و سازمان‌‎ها در ستاد ملی اکسپو به خصوص بخش خصوصی و 50 معمار شبانه‌روز در دو سال گذشته در ستاد ملی اکسپو فعالیت داشتند که این کار تیمی منتج به کسب مدال دوم جهان توسط کشور ایران شد.

وی در خصوص ورود سرمایه‌گذاران خارجی از آفریقای جنوبی گفت: امید ما این است که سرمایه‌گذاران خارجی را به کشور جذب کنیم و همچنین خواست ما بر این است که تکنولوژی‌های نوین فکر جدید و سرمایه‌گذاری‌ها را وارد کشور کنیم.

وی در پایان گفت: هدف ما خرید کالاهای مصرفی سایر کشورها نیست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.