سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت : این مسابقات در رشته های حفظ 5 جزء،  حفظ 10، حفظ بیست جزء، حفظ کل، ترتیل ، رشته تحقیق، معارف قرآنی و دعاخوانی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه  157 نفر برادر و 139 نفر خواهر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم حضور دارند، اظهارداشت: برگزیدگان مرحله شهرستانی ، سی ‌و هشتمین مسابقات قرآن کریم به مرحله استانی راه پیداکرده‌اند، که 36 نفر در حفظ پنج جزء از خواهران  و برادران در مقطع بزرگ‌سالان به مرحله استانی راه پیداکرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اضافه کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء  نیز 36 نفر از خواهران و برادران و در  حفظ بیست جزء  36 نفر از برادران و  خواهران، همچنین در حفظ کل 36 نفر از  برادران و خواهران در سنین بزرگ‌سال در مرحله استانی این مسابقات حضور دارند.

نوروزی افزود : در رشته تحقیق 36  خواهر و برادر،  در رشته ترتیل نیز 36 خواهر و برادر، در معارف قرآنی ۳۶ نفر برادر و خواهر، اذان ۱۸ نفر برادر، دعاخوانی ۱۲ نفر برادر و ۱۴ نفر خواهر به این مرحله راه پیداکرده‌اند.

در سی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی بالغ‌ بر ۶هزار نفر از خواهران و برادران ثبت‌نام کرده بودند که در مهرماه باهم رقابت کردند و منتخبین آن‌ها در ۲۷ و ۲۸ آبان ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، قزوین ، دوره ، برگزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.