سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با شطرنج مهارت خود را بسنجید+ دانلود

شطرنج یکی از محبوبترین بازی های فکری در سراسر دنیا است زیرا قدرت فکری در بازی شطرنج تقویت می شود و با تکنیک های جدید و استراتژیهای گوناگون آشنا می شوید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ Chess Master به فارسی (استاد شطرنج) از بهترین و چالش برانگیزترین بازی های شطرنج برای سیستم عامل اندروید می باشد که یکی از قدیمی ترین و در عین حال پرطرفدارترین بازی های ورزشی محسوب می شود. این بازی از یک موتور قدرتمند برای چالش کشیدن شما استفاده می کند و در صورتی که می توانید آن را شکت دهید، پس بازی را از دست ندهید! این بازی شما را به نهایت چالش می کشاند و می بایستی با استفاده از استراتژی و تاکتیک های خود دوستان و یا موتور قدرتمند برنامه را شکست داده و پیروز شوید.


این بازی مجموعه از شطرنج های باور نکردنی و خیره کننده را شامل می شود که دارای قابلیت بازی به صورت چند نفره را دارا می باشد که می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین و چند نفره بازی کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. این بازی مطابق با تکنولوژی مدرن امروز ساخته شده است و برای همه ی سنین، یک مبتدی، بازیکن مشتاق و یا استاد بزرگ نهایی طراحی و ساخته شده است.
ویژگی های این بازی:
گرافیک خیره کننده 
امکان بازی به صورت چند نفره به صورت آنلاین
برای افراد مبتدی 
قرار گرفتن میز شطرنج در محیط هایی بسیار زیبا و واقعی


تصاویر از محیط بازی:




 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 8 مگابايت
نسخه: موبایل (اندروید 2.3 به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.