سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بهره مندی خانوارهای شهری و روستايی از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از بهرمندی 4 /98 درصد خانوارهای شهری و روستای استان از نعمت گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدی مهدوی گفت: تمام 29 شهر از 9 شهرستان استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند و از هزار و 82 روستای استان همدان تاکنون 893 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 88 روستای دیگر استان در دست اجراست اظهار داشت: 8/99 درصد جمعیت شهری و 96 درصد جمعیت روستایی استان شهری از نعمت گاز بهرمند شده اند و تمام روستاهای شهرستان های رزن و فامنین گازرسانی شده اند.

محمد مهدی مهدوی با بیان اینکه تعداد مشتركین گاز طبیعی در استان شامل خانگی، تجاری، نیروگاهی، كشاورزی و جایگاههای CNG ، 538 هزار و 378 مشترك است اظهار داشت: بیش از 993 میلیون مترمكعب گاز طبیعی مصرف شده است كه بیش از 32 درصد از این میزان مربوط به مصرف در بخش خانگی است.

مدیرعامل شركت گاز استان همدان اضافه كرد : 11 شهرك صنعتی و 7 ناحیه صنعتی و 45 جایگاه CNG در استان در حال بهره برداری از گاز طبیعی هستند.


مهدوی اضافه کرد: تا پایان مهر، 294 كیلومتر شبكه تغذیه و توزیع اجرا کرده ایم که ،3 هزار و 771 انشعاب جدید برای آنها نصب شده است.


وی از پذیرش 12 هزار و 24 اشتراك جدید گاز هم خبر داد و اظهار داشت: هزار و 40 میلیون مترمكعب گاز طبیعی امسال در استان مصرف شده است .
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


برچسب ها: همدان ، خانوار ، گاز ، نعمت ، بهره مند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.