سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا لایق:

نفرات حاضر در قهرمانی کشور شانس ملی پوش شدن را دارند

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:با توجه به کیفیت رقابت های قهرمانی کشور می توانیم امیدوار باشیم نفراتی که در این مسابقات کشتی گرفتند به دوبنده تیم ملی هم برسند.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد،ضمن آنکه برای انتخاب شدن در جام تختی کشتی گیران باید در این میدان کشتی می گرفتند که خوشبختانه تمام سرمایه های اصلی ما به جزء نفراتی که مجوز داشتند در مسابقات حضور داشتند.
وی با اشاره به کیفیت مطلوب مسابقات تصریح کرد:در رقابت های قهرمانی کشور امسال علاوه بر چهره های شناخت شده نفرات جدید و استعدادهای خوبی هم به میدان رفتند که به طور حتم ما برای این نفرات هم در آینده برنامه داریم و حتی شاید برخی از کشتی گیرانی که در میان برتربن ها نبودند اما از نظر کمیته فنی عملکرد قابل قبولی داشتند به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.
مربی تیم ملی با بیان این که شما مطمئن باشید ما استعدادها را به حال خود رها نمی کنیم تاکید کرد:در برخی اوزان رقابت ها خیلی نزدیک بود و به همین منظور می توانیم امیدوار باشیم آزادکارانی که در قهرمانی کشور کشتی گرفتند نفراتی هستند که در آینده به دوبنده تیم ملی هم خواهند رسید.
لایق در پاسخ به این سوال که برگزاری همزمان رقابت های آزاد و فرنگی کار کمیته فنی را برای زیر نظر گرفتن رقابت کشتی گیران سخت نکرده بود گفت:ببینید ما برای این موضوع هم راهکار داشتیم همانطور که در اردوهای تیم ملی تمرکز فنی من معطوف به تنها دو وزن است در مسابقات قهرمانی کشور نیز فقط عملکرد کشتی گیران دو وزن را زیر نظر داشتم و سایر مربیان نیز به همین ترتیب در نتیجه ما مشکلی با برگزاری همزمان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نداشتیم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.