سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد دارای حقوق ثابت اولین مشتریان کارت اعتباری خرید کالا/اقساط ماهیانه 609 هزار تومان

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه در فاز نخست طرح خرید کالای تولید داخل با کارت اعتباری، تنها افراد با حقوق ثابت می توانند شرکت نمایند گقت:اقساط کارت اعتباری 10 میلیون تومانی در دوره بازپرداخت 18 ماهه 609 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرمحمدصادقی در خصوص تسهیلات کارت اعتباری 10 میلیون تومانی گفت: در فاز اول افراد توسط سازمان ها و دستگاه ها به بانک ها معرفی می شوند و افراد با ارائه کسر از حقوق کارت اعتباری دریافت می کنند بنابراین در این فاز، کسانی که حقوق ثابت دارند براساس حقوق دریافتی کارت اعتباری می گیرند.

وی تصریح کرد: اقساط کارت اعتباری 10 میلیون تومانی در دوره بازپرداخت 18 ماهه 609 هزار تومان خواهد بود.

یادآور می شود، شورای پول و اعتبار در یک هزار و دویست و هشتمین جلسه خود در 28 مهر ماه امسال، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، برای ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها در فروش محصولات داخلی، اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی را مصوب کرد.

همچنین بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تسهیلات به دارندگان کارت اعتباری خرید کالاهای مصرفی بادوام ایرانی، با نرخ سود سالانه 12 درصد و در قالب تسهیلات با اقساط حداکثر هجده ماهه ارایه خواهد شد.

بر اساس این گزارش در فاز اول اجرای طرح، حسب تقاضای امور اداری دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی از بانک‌های عامل پرداخت حقوق کارکنان، فرم‌هایی در اختیار آنان قرار می‌گیرد که به کارکنان و مستمری بگیرانی که مایل به دریافت کارت خرید کالای ایرانی اند ارائه شود. پس از تکمیل و ارسال فرم‌های درخواست متقاضیان ازجانب دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌های عامل کارت‌ها را صادر کرده و از طریق دستگاه‌های مربوطه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

 کارت‌ها از زمان تحویل به متقاضیان، قابلیت خرید در مراکز فروش حضوری و اینترنتی مشخص شده را خواهد داشت.

برای دارندگان کارت در هر ماه شمسی و متناسب با زمان صدور کارت، صورتحسابی از طریق پیامک ارسال می‌شود که شامل ریز اقلام خرید در هر دوره، به علاوه مجموع تسهیلات اعطایی قبلی است. مشتریان می‌توانند با اطلاعات پیامک فوق، نسبت به بازپرداخت اقساط تسهیلات خود همانند سایر قبوض خدماتی اقدام کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.