سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از مسابقات جهانی IFBB تا آسیب دیدگی علی تبریزی

تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام کشورمان امسال در شرایطی در مسابقات جهانی IFBB شرکت می کند که به گفته دست اندر کاران ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان روز گذشته و با تاخیر 24 ساعته نسبت به برنامه پیش بینی شده به منظور شرکت در مسابقات جهانی بادی کلاسیک و پرورش اندام تهران را به مقصد شهر بنی دورم اسپانیا ترک کرد .

علی تبریزی کارشناس خبره و مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان در این باره بیان داشت : با توجه به اینکه بیشتر اعضای تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام سال گذشته نیز در این دوره از رقابتها حضور داشتند از این رو تجربی لازم را برای حضور در این مسابقات دارند و پیش بینی می کنم اگر مشکل خاصی برای ملی پوشان ما پیش نیاید تیم ما مقام نخست را از آن خود کند .

وی ادامه داد : سال گذشته تیم ملی پرورش اندام ما در شرایطی در کشور برزیل به رتبه دوم رسید که مصر با 2 تیم A و B در این رقابت ها شرکت کرده بود و با به کار گیری ترفند هایی نفرات برتر خود را در یک تیم سازماندهی می کرد و از این طریق توانست به مقام نخست دست یابد که امیدواریم امسال با دقت نظر کمیته فنی و کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام IFBB این اتفاق دوباره تکرار نشود .

لازم به ذکر است که علی تبریزی در حالی تیم ملی کشورمان را همراهی می کند که هفته گذشته به دلیل انجام تمرین شدید با دستگاه پرس پا دچار آسیب دیدگی از نوع پارگی در ناحیه ماهیچه 2 قلوی پای راست خود شد و هم اکنون در حال درمان به سر می برد .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.