سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

استاندار ایلام در پیامی عروج آسمانی سردار صارم طهماسبی را تسلیت گفت

محمدرضا مروارید استاندار ایلام در پیامی عروج آسمانی سردار شهید صارم طهماسبی را به مقام عظمای ولایت، مردم شهید پرور استان، همرزمان و خانواده محترم این شهید والامقام تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ در پیام محمدرضا مروارید آمده است:
بسمه تعالی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است. عروج آسمانی جانباز سرافراز صارم طهماسبی دلاور ایرانی و سپاه اسلام و همرزم عارف شهید دکتر مصطفی چمران که سالها با صبوری رنج ترکشهای دشمن را در وجودش تحمل کرد و وجودشرا تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد را به مقام عظمای ولایت و مردم شهید پرور ایلام، همرزمان و خانواده محترمش تسلیت عرض می کنم.

یقین دارم اجر و پاداش این همه صبر و مقاومت در درگاه خداوند محفوظ خواهد ماند ، هر چند که باب فراق و هجران سخت و دشوار است لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.

اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی، ریاست جمهوری، پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و بخصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.

 
 
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.