سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اقتدار روز افزون ایران در جهان

خطیب جمعه کرمان گفت : پایبندی به سیاست های انقلابی در هر زمینه ای موجب اقتدار روز افزون ایران در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام قاسمی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان دیپلماسی کشور باایشان افزود : در این دیدار رهبری سیاست های خارجی کشور را تبیین و تاکید کردند که نظام جمهوری اسلامی اصول ثابت و روشنی بر اساس مبانی اسلامی دارد که با جابجایی دولت ها تغییر نمی کند.

امام جمعه موقت کرمان افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند سیاست های اصولی ما مربوط به حزب و جناح خاصی نیست و در سیاست خارجی همه باید یک موضع داشته باشند.

وی با تاکید براینکه پایبندی به سیاست های انقلابی در هر زمینه ای موجب اقتدار روز افزون ایران در جهان است گفت : آمریکا هیچگاه از دشمنی با مردم ایران دست برنداشته است و سیاست های استکبار در منطقه کاملا مغایر با اصول و سیاست های ایران است.

حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در مورد برجام اشاره کرد و تشکیل گروهی برای نظارت دقیق بر اجرای برجام ،نظارت شورای عالی امنیت ملی بر برجام و دادن تعهد و اعلام رسمی لغو تحریم ها از سوی امریکا وغرب را از موارد صریح این نامه برشمرد.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنان از سکوت مرگبار سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر در برابر جنایاتی که در منطقه روی می دهد انتقاد کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اقتدار ، ایران ، جهان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.