سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اختصاص 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبارات به مشاغل خرد و خود اشتغالی در کرمان

مشاور استاندار کرمان گفت: 2 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبارات به مشاغل خرد و خوداشتغالی تخصیص می یابد که قرار است آن را متمرکز و در این راستا سند کارآفرینی جوانان تدوین شود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن صفریان با بیان اینکه مدیران اجرایی از اینکه نیرویی جوان و خوش فکر به او مشاوره دهد استقبال می کنند، افزود: وظیفه ما تصمیم سازی و مشاوره دادن به فرمانداران و منعکس کردن مطالبات جوانان به مسئولین است.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان و 23 دستگاه دیگر متولی امور جوانان هستند، ما باید تصمیم سازی داشته باشیم و برای این تصمیم سازی باید تیم متخصص تشکیل دهیم.

وی افزود: در شهر کرمان هزار نفر از جوانان با کارگروههای ما ارتباط دارند و در شهرستانها نیز باید شرایطی فراهم کنید که جوانان در کمیته ها و کارگروهها مشارکت فعال داشته باشند.

وی بر فعال بودن مشاوران جوان فرمانداران استان تأکید کرد و افزود: وقتی می توانیم مطالبه گر باشیم که خودمان با جدیت پیگیر کار باشیم .

صفریان خطاب به مشاورین جوان فرمانداریهای استان تأکید کرد: نگرش سیاسی داشته باشید اما غربالگری سیاسی نداشته باشید و استعدادهای برتر را دریابید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اخصاص ، مشاغل ، اشتغال ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.