سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

موزه مطبوعات کرمان نیازمند تغییر محتوایی است

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: موزه مطبوعات استان کرمان از نظر کمی و کیفی نیازمند تغییر محتوایی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محمد مهدی افضلی گفت: موزه مطبوعات استان کرمان از نظر کمی و کیفی نیازمند تغییر محتوایی است.
افضلی اظهار داشت: این موزه در سال 1384 به صورت مشارکتی توسط اداره کل میراث فرهنگی و خانه مطبوعات کرمان راه‌اندازی شد، اما تعطیلی دو ساله خانه مطبوعات مانع از تکمیل این موزه در سال‌های بعدی شد.
وی تکمیل موزه مطبوعات استان کرمان را نیازمند همدلی و همیاری فعالان این عرصه دانست و تصریح کرد: در سال‌های گذشته اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان به تنهایی عهده‌دار تامین نیروی انسانی و نگهداری از این موزه بود.
افضلی با بیان اینکه موزه مطبوعات استان کرمان نمایان‌گر بخشی از تاریخ 100 ساله مطبوعات این خطه است، بیان داشت: لوازم و اشیای به نمایش در آمده در این موزه حاصل تلاش جمعی از اصحاب قلم و رسانه استان که در نوع خود کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: به زودی جلسه مشترکی با هدف بهبود وضعیت فعلی موزه مطبوعات با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و موسسان موزه کرمان برگزار می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.