سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرکز بعضی از هنرمندان بر روی حواشی هنر است!

مهدی واثقی یکی از علت های ضعف تئاتر را در تمرکز بعضی از هنرمندان بر روی شهرت و دستمزد دانست.

مهدی واثقی بازیگر نمایش «رم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نقش خود گفت: کاراکتر من در این نمایش یک انسان شریف اما در عین حال کوته فکر و خرافاتی است که همه‌ش سرزنش می‌شود.

وی در رابطه با ایفای نقش در این نمایش بیان کرد: افکار و ذهن ما با کارگردان نزدیک به هم است و معمولا نمایشنامه‌هایی که متن غیر رئال و اتفاقات عجیب و غریب دارد را دوست دارم و انتخابشان می‌کنم.همچنین با انرژی خوب گروه انگیزه در این نمایش بیشر شد.

واثقی با بیان که مخاطبان فرصت پیدا نکرده‌اند که به دنیای فانتزی و تخیل بروند اظهار داشت: مردم بیشتر اسیر روزمره‌گی زندگیشان شده‌اند و کمتر گرایش به دنیا فانتزی و تخیل را پیدا می‌کنند و خب همین امر باعث می‌شود تا کمتر به سمت و سوی تئاتر بیایند و تماشا کنند.

وی در این راستا افزود: امکان برطرف شدن این موضوع به دلیل هنر پالایش دهنده دنیای روزمره است امکان پذیر و باعث می‌شود تا گرایش به این سمت و سو بیشتر شود.

واثقی در راستای این مشکلات و علت آن مطرح کرد: متاسفانه مسئولان آن چنان که باید برای هنر ارزشی قائل نیستند و بعضی از هنرمندان هم تمام ذهنشان به سمت حواشی هنر مثل: مشهور شدن و دستمزد رفته است و به نوعی ماهیت از آنها گرفته شده و تعداد اندکی در این مرحله هستند که واقعا به فکر پیشرفت تئاتر این هنر ارزشمند هستند.

گفتنی است: نمایش «رم» به کارگردانی محسن میرزاخانی از 10 آبان الی 18 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران سالن اصلی (خلیج فارس) ساعت 20:30 روی صحنه می‌رود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.