سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 3 کمیسیون‌در شورای شهر کرمانشاه

سخنگوی شورای اسلامی کرمانشاه اظهارداشت: در جلسه هیات رئیسه به این نتیجه رسیدیم که برخی کمیسیون‌ها با یکدیگر موازی کاری و همپوشانی دارند و بهتر است جهت ممانعت از این مواردبا یکدیگر ادغام شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با توجه به کاهش تعداد کمسیون‌های شورای شهر کرمانشاه از 15 به 12 کمیسیون، در خصوص علت آن، اظهارداشت: در جلسه هیات رییسه با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که برخی کمیسیون‌ها با یکدیگر موازی کاری و همپوشانی دارند و بهتر است جهت ممانعت از این مواردبا یکدیگر ادغام شوند.

وی افزود : بر این اساس دو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و نیز دو کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی که مجزا از یکدیگر بودند با هم ادغام و کمیسیون رفاه و تعاون به علت همپوشانیبا وضایف کمیسیون خدمات شهری حذف شد.

وی همچنین از تغییر روسای کمیسیون‌های شورا خبر داد و گفت: هر یک از اعضای شورای شهر می‌توانند در هفت کمیسیون حضور داشته باشند و با تشکیل جلسه کمیسیون، انتخابات بین هفت عضو صورت گرفته و رییس و نایب رییس انتخاب می‌شوند.

وی افزود: همچنین تا این لحظه روسای کمیسیون‌های ایثارگران، بهداشت و آموزش تعیین نشده‌اند که به زودی انتخاباتی به منظورتعیین روسای این سه کمیسیون برگزار می گردد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.