سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

ثبت ۹۹.۵ درصد واقعه ولادت استان کردستان در مهلت قانونی

مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: در راستای همکاری و مشارکت خود مردم ۹۹.۵ درصد واقعه ولادت این استان در هفت ماهه سال جاری در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محسن آقائی در جلسه کمیته نظارت و پیگیری طرح پوشش ثبت وقایع حیاتی اداره کل ثبت احوال استان در سنندج، گفت: عملکرد مورد انتظار سازمان ثبت ‌احوال کشور درخصوص ثبت ولادت در مهلت قانونی در سال جاری برای استان ۹۹.۱۵ در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان، دست‌اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی ثبت‌احوال استان شاهد رشد ۰.۳۲ درصدی ثبت ولادت در مهلت قانونی آن در استان نسبت به عملکرد مورد انتظار هستیم.

آقایی با بیان اینکه در این هفت ماهه ۹۹.۰۲ درصد وفات استان‌ در مهلت قانونی ثبت شده است، گفت: این میزان نسبت به عملکرد مورد انتظار سازمان ثبت احوال هم رشد ۰.۳۲ درصدی داشته است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان بیان کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی مسیر برنامه‌ریزی درست را تسهیل و بستر مناسب برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی مسئولان کشوری را فراهم می کند.

آقائی ادامه داد: با شهرستان‌های که آمار آنها کمتر از حد انتظار بوده مکاتبه شده و علت این امر مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه صدور کارت هوشمند ملی اصلی‌ترین برنامه سازمان ثبت احوال کشوراست، گفت: باید ازتمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح استان بهره گرفت تا روند صدور کارت هوشمند ملی در استان کردستان شتاب بیشتری به خود گیرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.