سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری بم:

بازی سختی با ملوان در پیش داریم

فاطمه عصاری گفت: دیدار سخت و غیر قابل پیش‌بینی با تیم ملوان در پیش داریم.

 فاطمه عصاری سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته دهم میزبان تیم قدرتمند و با تجربه‌ی ملوان بندرانزلی هستیم.  بازیکنانم در شرایط روحی- جسمانی مناسبی قرار دارند و آماده ارائه یک بازی با کیفیت، البته کسب سه امتیاز کامل دیدار هستند.
 
وی ادامه داد: تجربه بازی با تیم ملوان را داریم و به طور کامل از شرایط این تیم، نحوه عملکرد بازیکنان نقاط قوت و ضعف ملوان آشنایی و اطلاعات کامل داریم، با تکیه بر اطلاعات و بررسی‌های تیم ملوان، با هوشیاری کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

وی افزود: تیم‌های ملوان در شهرداری بم در رقابت‌های لیگ برتر حضور مداوم و مستمر داشتند  و جزو تیم‌های ثابت و با تجربه لیگ برتر بانوان محسوب می‌شوند.
 
عصاری ادامه داد: دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر جزؤ مدعیان قهرمانی بودند و همیشه در رقابت با یکدیگر بودند.

در لیگ جاری در رقابت‌های لیگ برتر سایه‌به سایه یکدیگر هستیم. امتیازات این دیدار تیم برنده را به صدر و قهرمانی در رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌کند.

 سرپرست تیم فوتبال شهرداری بم ادامه داد: تیم شهرداری بم با 15 امتیاز در رده سوم قراردارد. امیدواریم با این کسب سه امتیاز این دیدار فاصله امتیازمان را با تیم‌های صدرنشین کمتر کنیم. همچنان جزؤ مدعیان قهرمانی باشیم.
 
وی افزود:  دو تیم بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش در اختیار دارند و سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را نیز دارند در شرایط مشابهی به مصاف هم می‌روند. از این رو اتفاقات و نتیجه بازی غیر قابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: میزبان تیم ملوان مستقیم، از امتیازان میزبانی استفاده و سه امتیاز کامل  را دریافت می‌کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.