سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تعطیلی 210 واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمپ 210 واحد صنفی متخلف در جريان اجرای طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سرهنگ "اكبر عاصمي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف ، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس به مدت 9 روز در سطح شهر اصفهان اجرا شد.

وي اظهار داشت : در اين طرح از دو هزار و 389 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه 210 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمپ و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري به عمل آمد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه براي 379 واحد صنفي ديگر نيز اخطاريه تعطیلی صادر شده است گفت: در صورتي كه متصديان واحدهاي مذكور در زمان مقررنسبتبه رفع معايب و نواقص خود اقدام نكنند با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.