سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی کمیسون سرمایه‌گذاری قدس برای جذب و مشارکت بخش خصوصی

شهردار قدس گفت: این شهر از توانمندی‌ها و استعدادهای بسیاری در ابعاد گوناگون برخوردار است و برای مشارکت بخش خصوصی در پتانسیل‌های موجود این منطقه، کمیسون سرمایه‌گذاری مدیریت شهری قدس باید فعال است.

محمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: عمده‌ی درآمد شهرداری‌ها در اغلب مناطق کشور از محل کمیسیون ماده‌ی صد و اخذ عوارض و جرایم ساختمانی تامین می‌شود که این سازوکار، درآمد پایداری برای مدیریت شهری محسوب نمی‌شود. 
 
وی افزود: فاصله گرفتن از کسب‌واخذ چنین درآمدهایی و سوق پیداکردن به سمت جذب مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف و طرح‌های عمرانی از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه مدیریت شهری قدس به‌شمار می رود. 
 
کولیوند گفت: برای تحقق این امر کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری قدس با جذب کارشناسان متخصص، شناسایی و مطالعه بر روی توانمندی‌های بالقوه‌ی این شهر را با جدیت آغاز کرده است. 
 
شهردار قدس یادآور شد: امیدوارم با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، جذب سرمایه‌گذاری‌های عمومی در شهر قدس به حداکثر ممکن افزایش یابد که به‌طور یقین در صورت حصول آن، روند روبه‌رشد با سرعت و شتاب هرچه بیشتری ملی خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام /  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.