سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جای خالی فناوری‌های نوین در ارائه خدمات توانبخشی

فناوری‌های نوین در تمام جوامع زمینه‌ساز بهبود ارائه خدمات می‌شود که نباید از آن‌ها در بحث بهداشت، درمان و آموزش پزشکی غافل بود.

زهرا سیدعلی کارشناس ارشد مدیریت توانبخشی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: فناوری‌های نوین همواره باعث بهبود عملکرد مراکز درمانی در کنار کادر مجرب است و جای خالی فناوری‌ها در عرصه توانبخشی خالی است.

وی در ادامه گفت: علم توانبخشی در کشور ما با وجود کارشناسان مجرب وضعیت خوبی دارد اما تجهیزات توانبخشی از تولید تا بهره‌مندی از تجهیزات نیازمند بازتعریف است.

سیدعلی در ادامه گفت: تجهیزات توانبخشی در کشور ما هنور در شرکت‌های دانش بنیان نیز مسیر خود را پیدا نکرده است و امیدواریم شرکت‌های دانش بنیان سهم خود را در زمینه تولید این محصولات به جا آورند.

وی در ادامه افزود: سطح سوم سلامت به توانبخشی اختصاص دارد که متأسفانه مغفول مانده است و به طور کلی در زمینه توانبخشی در تجهیزات توانبخشی نیازمند بازنگری از سوی متولیان هستیم.

سیدعلی، تولید تجهیزات توانبخشی را زمینه‌ساز ارتقاء اقتصاد دانش بنیان در کشور دانست و با اشاره به این مهم خواستار حمایت مسئولین از مراکز دانش بنیان و اهتمام کارشناسان و فناوران در این عرصه شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.