سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کارشناسان اوقاف کشور برای آموزش به اصفهان می آیند

استان اصفهان درسال جاری به عنوان میزبان معاونان حقوقی وثبتی،کارشناسان ومسوولین ادارات اوقاف و امورخیریه کشور انتخاب شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون حقوقی وامورثبتی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان گفت: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در سال 94، میزبان معاونین حقوقی و ثبتی و رییس اداره حقوقی و ثبت و کارشناس امور اوقافی است.

معمار منتظرین افزود: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در سال جاری، استان اصفهان را به عنوان استان معیّن در برگزاری دوره آموزش تخصصی انتخاب کرده است که نمایندگان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، ایلام، همدان و لرستان در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

معاون حقوقی و امور ثبتی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان تصریح کرد: این دوره آموزشی که از 12 لغایت 14 آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، در راستای آموزش تخصصی سازمانی و بهره‌مندی کارشناسان حقوقی از مباحث اختصاصی شغلی در جهت ارتقای پرسنل سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معمارمنتظرین با بیان اینکه در این دوره آموزشی مباحثی همچون تهیه و تنظیم لوایح طرح‌ها در مراجع قانونی و حقوق قراردادها و تعهدات آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان برای هر چه بهتر برگزار کردن این دوره آموزشی، سه مورد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه صنعتی اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه صنعتی اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه اصفهان منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره مذکور با حضور 90 نفر از کارشناسان، مسوولین و معاونین حقوقی برگزار می‌شود که در آن قُضات طراز اول دادگستری اصفهان به تدریس مباحث مطرح ‌می‌پردازند.


انتهای پیام/گ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.