سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط یک هواپیمای روسی دیگر در سودان جنوبی/ 41 نفر کشته شدند

هواپیمای باری روسی در حالی امروز سقوط کرد که شنبه هفته جاری نیز یک هواپیمای مسافربری روسی در شبه جزیره سینا سقوط کرد و 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یک هواپیمای باری روسی در سودان جنوبی دچار سانحه شد که در اثر آن 41 نفر کشته شدند.

پیش از این رادیو سودان جنوبی و یک شاهد عینی از خبرگزاری رویترز اعلام کردند یک هواپیما پس از پروازش از فرودگاه جوبا پایتخت سودان جنوبی مجبور به بازگشت و فرود اضطراری شد.

یک رادیوی محلی نیز در صفحه خود در توییتر اعلام کرد که این هواپیما در فاصله ای در نزدیکی 800 متری فرودگاه جوبا به زمین نشست.

شاهد عینی رویترز نیز گفت که هواپیما فرود اضطراری کرد و در ساحل نیل سفید فرود آمد.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نیز اعلام کرد که این هواپیما 7 سرنشین و 5 خدمه روس داشته است و اخباری مبنی بر متلاشی شدن آن منتشر شده است.

برخی منابع سودانی نیز اعلام کردند که در اثر سقوط این هواپیما 10 نفر کشته شده و دو نفر از جمله یک کودک نجات پیدا کردند.

این منابع نیز تیم هدایت کننده هواپیما را روسی اعلام کردند.

 از طرفی دیگر،«اتنی ویک اتنی»سخنگوی دفتر ریاست جمهوری سودان جنوبی نیز گفت که این هواپیمای باری ساخت روسیه شماری مسافر داشت و پس از پروازش از فرودگاه جوبا سقوط کرد.

اتنی افزود که در اثر این حادثه 41 نفر کشته شدند که برخی از آنها سرنشنیان و تیم هدایت کننده هواپیما و برخی نیز در محل سقوط هواپیما کشته شدند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری سودان جنوبی تصریح کرد که یکی از اعضای تیم هدایت کننده هواپیما و یک کودک از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی به خبرگزاری رویترز گفت که هواپیما 20 سرنشین از جمله 10 تا 15 مسافر داشت و شماری در محل سقوط آن جان خود را از دست دادند.

یک افسر پلیس سودان جنوبی که نخواست نامش فاش شود نیز گفت که حداقل 41 نفر کشته شدند.

در همین حال،دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که این هواپیما 20 سرنشین داشته است.

هواپیمای باری روسی در حالی امروز سقوط کرد که شنبه هفته جاری نیز یک هواپیمای مسافربری روسی در شبه جزیره سینا سقوط کرد و 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.
منبع:جماران
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.