سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال تجربه 31 ساله برابر تیکی تاکای مدرن در جهنم آلیانس

در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 دیدار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا امشب در سراسر قاره سبز 8 دیدار برگزار می شود.

در مهمترین دیدارهای امشب:

گروه E
بارسلونا-باته

در یکی از مهم ترین دیدارهای امشب بارسلونا در خانه خود میزبان نمابنده بلاروس است.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در حال حاضر، هم امتیاز با صدرنشین لالیگا در رده ی دوم قرار گرفته اند. آنها در چمپیونزلیگ نیز با کسب 7 امتیاز از 3 بازی، در صدر جدول گروهشان قرار گرفته اند و در مجموع ،فصل را تا به اینجای کار خوب سپری کرده اند. در غیاب مسی، جای خالی او به خوبی توسط سوارز و نیمار پر شده و این بازیکن ، تاثیر بسیار زیادی روی پیروزی‌های اخیر بارسا داشته اند. بارسا در 12 بازی اخیر خانگی اش در چمپیونزلیگ متحمل شکست نشده و 11 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است.

باته

باته با کسب 3 امتیاز از 3 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه قرار گرفته است. آنها امشب در اسپانیا باید به مصاف حریف سرسخت و قدرتمند خود بروند که به دنبال کسب پیروزی برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد است و کار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت. دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته که 3 پیروزی برای بارسلونا به ثبت رسیده است.در این 3 بازی، باته موفق به گلزنی مقابل بارسلونا نشده و بدون شک امروز به دنبال حداقل رسیدن به این هدف خواهد بود.

گروه F
بایرن مونیخ-آرسنال

مهم ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان جدال دو تیم مدعی آرسنال و بایرن مونیخ در گروه F است.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا از ابتدای فصل عملکردی استثنایی داشته و در 11 بازی خود در بوندس لیگا، 10 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند. آنها همچنین در لیگ قهرمانان نیز در دو بازی ابتدایی خود پیروز شده بودند ولی مقابل آرسنال، شکستی غیرمنتظره داشتند که همین شکست، حساسیت دیدار امشب را به اوج می‌رساند. 

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن در 15 بازی برای تیمش، 22 گل به ثمر رسانده و عملکردی استثنایی داشته است. با این حال، او در دو بازی اخیر موفق به گلزنی نشده و انگیزه‌های ویژه ای برای گلزنی و انتقام گرفتن از آرسنال دارد. بایرن برای این دیدار، فرانک ریبری، ماریو گوتزه و سباستین روده را در اختیار نخواهد داشت.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر پس از شروعی نا امید کننده، ناگهان عملکردی استثنایی در لیگ برتر را پیش گرفتند و در حال حاضر ، هم امتیاز با سیتی صدرنشین، در رده ی دوم قرار دارند. با این حال، آرسنال در لیگ قهرمانان بسیار ضعیف کار کرد و در دو بازی ابتدایی خود شکست خورد. 

در حالی تقریبا همه از شکست آنها مقابل بایرن آماده این روزها مطمئن بودند، توپ‌چی ها در خانه موفق شدند 2-0 باواریایی ها را شکست داده و امید‌های خود برای صعود به مرحله بعد را زنده کنند. آرسنال برای این بازی، لشکری از مصدومین را در اختیار نخواهد داشت. جک ویلشر، دنی ولبک، میکل آرتتا، دیوید اوسپینا، چمبرلین، رمزی، والکات، بلرین، فلامینی و روسیچکی، قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نخواهند بود.

گروه G
چلسی-دیناموکیف

چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو در 5 بازی اخیرشان، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. آنها در لیگ برتر در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته و در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه نسبتا آسان، در رده ی سوم قرار گرفته اند. حال آنها میزبان دینامو کیف هستند که هفته ی گذشته در کیف، موفق به گرفتن تساوی از انها شد. پیروزی در این دیدار می‌تواند اختلاف چلسی با صدرنشین گروه یعنی پورتو را کاهش داده و شانس صعود و صعود به عنوان صدرنشین را برای شاگردان مورینیو افزایش دهد.چلسی کورتوا و فالکائو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. پدرو و برانیسلاو ایوانوویچ نیز دچار مصدومیت شده اند و حضورشان در این بازی مشخص نیست.

دینامو کیف

دینامو فصل را خوب شروع کرده و در لیگ اوکراین، در 12 بازی خود 10 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و با 31 امتیاز صدرنشین است. آنها در لیگ قهرمانان نیز 4 امتیاز به دست آورده و بالاتر از چلسی، در رده ی دوم قرار گرفته اند. حال آنها باید به تقابل چلسی بروند که نتایج خوبی اخیرا کسب نکرده و به این بازی به عنوان راهی برای خروج از بحران نگاه می‌کند. دینامو و چلسی تنها یک بار ، دوهفته ی پیش در کیف به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. کیفی ها برای این بازی مصدوم و محروم ندارند و با ترکیب اصلی ظاهر خواهند شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.